Friday, August 26, 2011

Rezeki Minggu Ini

Pada 30 Julai yang lalu, laman Ini Wilayah Sepet Kuku di bawah kendalian Alyn Ahmad telah menganjurkan satu contest berjudul ‘Main Susun-Susun Dapat Duit Raya.’ Contest yang terbuka kepada semua followers beliau ini mengkhendaki peserta untuk menyusun senarai 10 blog yang sering dilawati olehnya (Aksara Cinta Ilahi hanya menduduki carta ke-10..hehE). Berbekalkan klu yang diberi, penulis telah berjaya menjadi peserta terpantas yang dapat menyusun dengan tepat. Dipilih sebagai pemenang pertama, penulis telah dihadiahkan duit raya bernilai RM50. Maka, dalam ruangan ini penulis ingin mengucapkan ribuan terima kasih buat penganjur. Semoga raya tahun ini lebih bahagia dan bermakna bersama insan-insan yang tercinta.

Di kesempatan ini juga, penulis ingin mengucapkan terima kasih buat blogger CikPenyek atas hadiah yang diberikan sebelum ini. Buat pengetahuan semua, baru-baru ini juga penulis telah berjaya menjawab satu kuiz yang dianjurkan oleh laman berkenaan. Maka dapatlah penulis menyimpan souvenir dari Korea ini buat kenangan (berupa syiling pouch, handphone strap dan fridge magnet). Sebungkus ch0c Dairy Milk turut diselitkan bersama sebagai hadiah tambahan. TQ.

Sekian sahaja entry peghargaan buat kali ini, moga kalian tidak jemu membaca. Bukan apa, orang memberi kita merasa, orang berbudi kita berbahasa. Tak gitu? =) 

46 comments:

sara zainol said...

rezeki ramadhan :)
bertuahnye badan.. selalu menang :) taniah ye..

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

wah tahniah ye

salu je menang ye . heh e

:)

shera haifa said...

Tahniah..

Lia-De-Pinky-Leo said...

bestnye dia.. hehe.. tahniah yer

mr.dinie said...

congrats...=D

caliph shuriken said...

nice.. congratz ^^

www.myobw.com said...

wah... rezeki rezeki.. syokNYE....


jom layan lagu raya....

Shiela Latif said...

gituuu dia...ekeke (murah rezeki dak ni ;)

Gadis Berkaca Mata said...

alhamdulillah.. best lah dye dpt hadiah manyak2.

me suya said...

waaa kongsi2 laaaaa~

MAYA_mustwany said...

taniah.

el said...

jeles sm kamooo
asik bertuah n murah rezeki jek

hehehehe

**::CIKNUURUL::** said...

rezeki ramadhan ye,..bestnyee,.hehe,.

meh nk g undi,.hehe,.gdluck!

alif haris said...

alhamdulillah ni rezeki sbb rajin join contest :)

ok done bro.. vote for u .. :)
baru pasan ade vote kt atas tu..huhu

cik kartun said...

best nyew..taniah ..
salam aidilfitri..
sebelum balik kamp0ng tu meyh singgah cini dulu..
http://nurais-luahanhati.blogspot.com/2011/08/ingat-orang-tersayang.html

Ct Aja said...

tahniah utk anda....

ainhany said...

salam dik azraie,

tahniah ..rezeki raya lah yer...boleh laa topup persiapan raya alhamdulillah

sempena aidil firi yang bakal datang, akk ucp selamt menyambut aildilfitri.maad zahir batin dan semuga selamat dimana jua berada.
Amin

IMANSHAH said...

Sebelas bulan kita kejar dunia,
Kita turuti nafsu angkara.
Sebulan penuh kita berpuasa,
Kita bakar segala dosa.
Sebelas bulan kita sebar dengki dan prasangka,
Sebulan penuh kita tebar kasih sayang sesama.
Dua belas bulan kita berinteraksi penuh salah dan khilaf,
Di Hari suci nan fitri ini, Kita cuci hati, Kita buka pintu maaf.
Selamat Hari Raya Idul Fitri, mohon maaf Zahir dan batin...

Imanshah, Ipoh-Tumpat, 26 Ramadhan 1432 H

MaMa AiNi said...

Tahniah atas kemenangan !!..semuga aidil fitri kali ini membawa lebih kegembiraan kerana dpt menyambutnya bersama keluarga n insan tersayang..he2x.....slm aidil fitri dr mama & family buat qamar jua..

adrinaqamarina said...

memang sampai sini terasa bahang duit raya tu. heheh.


kan dah cakap, bro memang ada bakat :P

bro, coklat tu tak cair ke?


kalau tak dapat duit raya, dapat choco dairy milk pon best! hehe.

missgee said...

Makin murah rezeki..
Alhamdulillah :)

cart kartika said...

murah rezeki la ye di bulan ramadhan ni..^^

yatie Awang said...

Alhamdulillah, tahniah....bestnya dapat hadiah

zulkbo said...

Ukhwah yang dibina bagai seutas tasbih
Ada awal tiada penghujungnya
Dicipta untuk mengingati Yang Maha Esa
Diratib demi mencari redhaNYA
Salam Aidilfitri Maaf Zahir & Batin

soooooour said...

nak duit raya sikit!

etuza said...

Murah rezky tahnia ya..syukurilah

qamarguyz said...

sara zainol:
memang bertuah badan ni..
sebab tu makin naik berisi..
hehE..thanz ;)

::ini belog saya . cinta hati saya::
selalu gak la..
da sis pun duk wish GudLuck selalu kan..doa rakan-rakan =)
TQ

qamarguyz said...

shera haifa:
Terima Kasih =)

Lia-De-Pinky-Leo:
best sangat..hehE =)
Thanz yer

qamarguyz said...

mr.dinie:
thanz br0 =)

caliph shuriken:
thanz =)
br0 tak nak j0in contest ke?
seronok gak..hehE

qamarguyz said...

www.myobw.com:
sy0knyer raya =)

Shiela Latif:
gini la..kui3!
sis da postkan FM belum?
nak publish entry ni ;)

qamarguyz said...

Gadis Berkaca Mata:
bestlaa..
jangan jelez ea ;)
hehE

me suya:
macam mana nak kongsi-kongsi maa?..
udah abis l0rr..hehE

qamarguyz said...

MAYA_mustwany:
tahniah laa..
hehE..tQ =)

el:
alaa..
sis pun selalu dapat kot..
mahal-mahal lg hadiah dia ;0

qamarguyz said...

**::CIKNUURUL::**
thanz sis..
moga ada lagi rezeki melalui undian sis tu..hehE =)

alif haris:
hahaAa..bulan ni memang bulan c0ntest kot ;0 nyway thanz yer..
moga menang lagi

qamarguyz said...

cik kartun:
Salam Aidilfitri..
maaf-bermaafan sesama kita yer..
terima kasih =)

Ct Aja:
terima kasih untuk anda =)

qamarguyz said...

ainhany:
w'slm kak..
a'ah, boleh la topup sikit-sikit..
buat kelengkapan studi lg..hehE =)
nyway Salam Lebaran juga buat akak..
maafkan segala salah silap spjg perkenalan di dunia maya ni yer

IMANSHAH:
bila ImanShah mula berkata-kata, mulut tergamam tidak bersuara..
hehE..selamat hari raya, maaf zahir & batin =)

qamarguyz said...

MaMa AiNi:
terima kasih mama..
huhu, memang dah 4 bulan berada bersama famili tersayang..
jumpa lagi, andai ada rezeki, selepas ini..TQ =)

adrinaqamarina:
ni bukan soal bakat je, tapi nasib & rezeki juga la kan..huhu..
a'ah, ch0c tu cair juga la..
masukkan dlm freez jap baru ley makan..hehE..da abis pun! sory ;)

qamarguyz said...

missgee:
masih ada lagi yg menanti..
tunggguuuu.... ;0

cart kartika:
Alhamdulilah..
nampaknya cam tu laa =)

qamarguyz said...

yatie Awang:
terima kasih kak..
huhu, sure la best..
bukan senang nak dapat hadiah dari blogger ni =)

zulkbo:
Salam Aidilfitri tuan..
walaupun dah lama tidak menjenguk ke sana sini, ukhwah ini masih tetap begini =)

qamarguyz said...

soooooour:
datang la umah ea..
hehE..selamat beraya =)

etuza:
Alhamdulillah,
terima kasih pakcik =)

Mohamadazhan.com said...

Alhamdulillah, tahniah bro =)

rezzeki raya tu =)

Leeya Hezlin said...

alhamdulillah..rezeki ALLAH bagi pada awak.. :)

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

rezeki2..alhamdulillah bro :)

^baju kurung^ said...

hadiah lg..rezeki btol
slmt hari raya maaf zahir batin :)

nadia fatihah said...

haha, awk mmg blogger bertuah. selalu je menang :) tahniah yer!

qamarguyz said...

Mohamadazhan.com:
Alhamdulillah..
kad raya, duit raya, juadah raya..
semuanya merasa yg blogger punya =)
hehE

Leeya Hezlin:
Segala puji bagi-Nya kan..
syukur sangat =)

qamarguyz said...

Fee Hafeezah ketuk keyboard:
murah rezeki raya tahun ni kan..
huhu..Thanz sis =)
jemput la beraya ke rumah

^baju kurung^:
Salam Aidilfitri..
maaf zahir & batin..
=)

nadia fatihah:
bukan la selalu sangat..
time aktif ni je l0rr ;)
nyway thanz