Sunday, August 21, 2011

Duit Raya RM10

Lagi entry berkaitan GA.
Kali ini saya ingin mencuba nasib bagi mendapatkan duit raya daripada blogger AdanyaKauUntukku pula. Al-maklumlah, dah tua bangka ni bukan senang nak dapat duit raya lagi. Huhu.
Bagi GA kali ini, 10 pemenang bertuah yang dipilih menerusi random org bakal menerima duit raya daripada penganjur bernilai RM10.
 Jika ada rakan-rakan blogger yang ingin turut serta,
klik saja pada banner di bawah untuk ke laman berkaitan.
Cepat, hari ini merupakan hari terakhir untuk penyertaan.


Tag RM10 ini buat:

19 comments:

syafiqakarim said...

nak...hahaha

hyz said...

tq tag.... ptg kang sy join.. heheh

mekygearhead said...

nak ~~hahaha~duit ooo~

Titisan Hujan said...

adehh...thn ni kn up lg keluaran duit ry tuk ank2 buah


kalo dpt tu share la ea.hihihiih

Lea IsNaw! said...

nanti dpt share eh
50-50 pun xpe..hehehe

~Nana 귀여운~ said...

wah duit raya..huhu

missgee said...

Selamat mengumpul duit raya :)
Pacik Kayaoooooooooooo.. :P

i am S!L4H.. said...

lepas isik minyak ronde2
1 kampung. haha

mrs.asrafovic said...

perghh..lame betul xdtg blog ni...

salam....wahhh...GA dwet raye..yeahhhh...memandangkan sy lebih mude dr anda..

raye ni jgn wat2 lupe utk bg dwet rye kt sy ea..hehehe

Anak Wak Mail said...

dapat duit raya 10 ringgit pon syok gak ni!

luqman said...

wah...nice blog..byk tu dwet raya...

pengemis Cinta~ said...

duit3. *juling mata tengok duit ;)

cik pha said...

hehhehe trima kseh daun kladi sebb tag hehhehehehe 123 kucing berlari nt esok,lusa tag lagi hehe

qamarguyz said...

syafiqakarim:
amik sendiri..huhu

hyz:
OK bro..
join, jangan tak join ;)

qamarguyz said...

mekygearhead:
ikut serta la..
sapa tahu ada rezeki =)

Titisan Hujan:
hehE..
dah tua..
giliran kita pula untuk memberi =)
ikhlaskan hati

qamarguyz said...

Lea IsNaw!:
50 sen ek?..
boleh aje donggg ;0

~Nana 귀여운~:
hehE..
jangan jelez ;)

qamarguyz said...

missgee:
hahAa..
sekarang ni zaman mencari, bukan lagi zaman menunggu untuk diberi ;)

i am S!L4H..:
a'ah kan..
cukup seround pun jadi laa ;)

qamarguyz said...

mrs.asrafovic:
w'slm..
wahH..dah berkurun lamanya..
mana pegi? huhu..
nak duet raya?
datang umah k =)

Anak Wak Mail:
kalu pasal duit..
sy0k aje..hehE

qamarguyz said...

luqman:
hahaAa..
ayat tak tahan br0..
1st time masuk cni ke?? ;0

pengemis Cinta~:
Kui3..
jangan jadi PC juling daa ;)

cik pha:
hehE..betul ke ni suka kena tag?
OK..tunggu yer..
esok lusa ada lagi ;0