Friday, March 05, 2010

Jalinan Keindahan..


Salam mesra..
bertemu lG kita di siri tag yG seterusnya..huhu..
kali nie dari sape yer? tentulah dari....
TAG 3 -  MR CHAON & KAK SHAFIDA

1) You have to print screen wallpaper that you are using right now
pandangan udara pusat penapisan PETRONAS di Melaka..

2) Tell us why you like the wallpaper
Bagi ak pic ni simple & damai..jalinan keindahan biru air laut, hijau gunung-ganang & putih awan-gemawan dapat menenangkan otak yG berserabut, menyentuh nurani yG kabut..lagipun pic nie mGimbau seribu satu macam cerita sepanjang pengalaman ak berpraktikal di PP(M)SB Legal & Public Affairs Dept. pertengahan tahun lepas..nice..

3) Tag 10 people
1 people
2 people
3 people
..
..

..
..
10 people

huhU..cam biase la yer..
mana2 tag yG sampai kat ak mesti kant0i..
ak tak gemar laa nak tag sape2 nie, takut di0rG rasa terpaksa..
kalu ada yG rasa suka + sukarela b0ley jew terus tagkan diri sendiri yer =)
kesimpulannya k0rang tak payah la tag ak kalu tak nak sanGkut..
tapi kalu nak tag boleh jew, c0z mmG ak tetap akan siapkan jika ada kelapanGan..
kurang2 ada la jG pGisian semp0i kat paGe ak niw kan..hehE

34 comments:

Amirah Rashid said...

ehh, ade eh tmpt ni dkt melaka?
xpernah pegi punn
slalu lepak dkt pantai puteri jee :D

Murnihati said...

cantik wallpaper tu..
saya dapt juga tag mcm ni dari zuliana., tp belum siap lg..

Azrai Ahmad Zamri said...

to Amirah Rashid:
eh..adek ni orG melaka ke orG mane?
huhu..ada laa..kat Sg.Udang..
yer laa..takkan nak berrekreasi kat situ plk kan ;)

to Murnihati:
huhu..biase2 je..
cepat2 siapkan! nak teng0k wallpaper dia plk niw..

laila said...

innity klik

Mohd Shahrul Hafizi said...

Tempat apa ko praktikal tu Azrai?

aNoZ said...

sekali tgk mcm ade kebakaran. haha

Murnihati said...

saya punya wallpaper lg biasa..sbb tu tk siap2..:)

shafida said...

OKLAH TU, NASIB BAIK XBUAT WALLPAPPER POTRET2 PERIBADI KAN, HHUUHUHUHU.

THANZ KONGSI GAMBAR WALLPAPPER

Ena said...

salam..

kene jawab tag ye.. hu3x.. klu akak mesti terperam lame baru nak jawab.. hu3x..

sugar2 kapas strawberry said...

skang ni musim jwb tag kn?
huhu

Kniedaz said...

mmm...kalau mcm akak ni rajin tukar wallpaper..suka yg hijau2 je..hehe

Chaon Cornerz said...

siap jugak akhirnya

eKyN said...

salam.

rindu lak xkomen entry ko oo........

em sedap r mate memandang wallpaper tu.
aku suke laut.aku suke tgk laut.aku suke biru laut.....mendamaikan..
tp aku xsuke bila aku lemas dalam laut.

;(

haha.............hampir mati lak aku rase..kahkah..

naseb pnjang umo...

ni laen kali..kene pikir byak kali r kan nk tag ko?huhu

Ayue Aishah said...

ayue orang melaka...
tp ayue xtahu lak.
ade ea kat sg udang?
huhuhuhu

Azrai Ahmad Zamri said...

to laila:
thanz.. =)
knp tak inf0rm kat chatb0x sj yer? huhu..

to Mohd Shahrul Hafizi:
tempat menapis minyak la br0..
kalu kat Kerteh msti k0 tahu kan?
tapi nie kat Melaka, tak sebesar Kerteh..
ak keje office la, bahagian perundangan..k0ntrak2, akta2 semua maen laa..

Azrai Ahmad Zamri said...

to aNoZ:
hehe..tu la pasal..
ak rase pic nie di0rG amik time baru nak bina tapak k0t..cam tak da ape sangat lg..

to murnihati:
biase tak pe..
yG luar biase tu bahaya nak tunjuk..huhE

Azrai Ahmad Zamri said...

to shafida:
hehE..
da lama tak letak wallpaper pic sendiri kak..nasib laa.. ;)
u r welc0me

to Ena:
hehE..
ni pun da peram da kak..
tak cukup masam jew lg ;)

Azrai Ahmad Zamri said...

to sugar2 kapas strawbery:
yer la agaknya..huhu..
berminat ke?
sy ada lg satu st0k nie..
ley tag kamu? ;)

to Kniedaz:
hehE..
same la kak..
suka hijau..damai jew =)

Azrai Ahmad Zamri said...

to Chaon Cornez:
huhu..
s0ri br0..lewat ckit..
kena ikut turn nak publish ;)

to Ayue Aishah:
hehe..
ada la sis..
tapi pusat penapisan ni memanjang ke dalam, kalu lalu jew payah jG nak perasaan..nampak pintu gate jew..huhu..
tak macam kat Kerteh, menderet tepi jalan..spnjaG 1KM tu mmg nampak la

Azrai Ahmad Zamri said...

to eKyN..
w'slm..
rindu ea? bukan tiap entry k0 komen kew..hehE..thanz sis! =)

0ic..
datang la cni sis, kita maen2 tepi laut..kat umah ak ni macam2 jenis laut ada, k0 pilih jew..huhE..
nasib la belum lemas..kalu da lemas tak dpt la kenal k0 kan..kui3!

ak pun kena pikir 4,5 kali kalu nak tag k0..karang tak pasal2 samir nasri lg jadi mangsa!..
uwawaAaa.. ;)

eKyN said...

ari2 plak aku komen?adoyaiii.........

hahaha samir nasri tu yg syok tu wkakaa..

pehh! siyes ke umah ko kat etpi laut...waaaaaa gler best!
betapa ko perlu bersyukur....em xcam aku ni...huhu..

susah skali mau ke temu laut..huhu

~aSHa~ said...

best jugak tag yg ni..mudah...ermm lagi pun menarik je..

etuza said...

salam azrai.
Ruang komen x ada masalah..tu, rupanya kena guan akaun google ja..baru kluar gmbar kita.
Tmasi azrai..pcik terhutang budi..

etuza said...

nah! mudah ja pula, nampak gmbar dah tu. hehe..

Azrai Ahmad Zamri said...

to eKyN:
ak tak cakap hari2 sis, tapi taip entry..kalu tak silap ak la, k0 belum miss lg dr0p c0mment sejak kita kenal..huhu..

hehE, ak da cakap kan..kat utan batu mana ada laut.. ;)
tak caya kat umah ak banyak laut, k0 tanye mama asha kat bawah nie..huhu

Azrai Ahmad Zamri said...

to ~aSHa~:
huhu..sis pun suka jawab tag ke?
d0k r0yak awal2, kalau d0k d0h tag name sis.. ;)
c0py je tag tu, buat & tag kawan2 blogGer yg lain..

to etuza:
w'slm..
a'ah la, da nampak gambar pakcik ngan isteri tercinta =)
0ic..selama nie tak guna akaun g0ogle tu yer..patut la..sy pun ley tak terfikir plk..huhu..
guna g0ogle nie mmg lg mudah kan

Riesna Zasly said...

rindulak tak dtg komen blog ko
tak badan gemok balik..

hehe

Azrai Ahmad Zamri said...

to Riesna Zasly:
hehE..
tu la pasal..
tiap2 entry patutnya k0 datang dr0p komen sini..mesti mant0p badan tu..
kui3! ;0

joegrimjow said...

hho
banyak tag ni











seb bek xkene
;)

Anonymous said...

slm..
bgs jgk jenguk2 blog awk ni..
tau jgk kt mlke yg kecik tu ad tmpt penapisan minyak..kui3
emm sy owg mlaka pun x tau..huhu..
nnt ley la sy wt rombongan sek kt situ..hehe

Azrai Ahmad Zamri said...

to joegrimjow:
huhu..k0 berminat ke j0e?
ada lagi satu st0k tue..
kalu nak nanti ak tag ko ;)

to Anonymous:
w'slm..
huhu, cam ner orG Melaka ley tak tahu nie..baek jadi orang Lipis jew ;0
el0k la tu..kecik2 da ajar budak2 tu jadi engineer..hehE

kesehaRian Ra-Kun said...

salam kenal, kawan.
blognya saya follow ya :)

Azrai Ahmad Zamri said...

to kesehaRian Ra-Kun:
w'slm..
salam kenal, salam ukhwah =)
syukran..

Mohd Shahrul Hafizi said...

OOO. Tahu-tahu. Aku ada belajar EIA pasal tempat ni. Kat tepi laut Tanjung Keling (Pantai Kundor) tu kan?