Friday, March 19, 2010

Antara Belacan, Cencaluk & Budu..


TAG 5: CIK MIRARA

1. Apakah jenama deodorant yg korang pakai sekarang?
Gatsby ke?..hehE.. Dashing f0r men la..

2. Brand ikan sardin dalam tin yang paling digemari?
      Ayam brand..atau lebih dikenali sebagai sardin ‘cap ayam’..

3. Apakah bahagian badan anda yg paling anda rasa SEKSI & SEKSA?
tEeeeeettt……….siaran tergendala..harap maaf


4. Apa hadiah yg paling 'HAMPEH' yg korang pernah terima dari yang tersayang?
Takda k0t..tiap pemberian walau seulas bawang merah ianya tetap dihargai

5. Korang akan rasa diri disayangi apabila.....???
Ada yg sudi menyayangi…


6. Apakah hadiah yg korang akan kasi pada bakal mak mentua pada kali pertama berjumpa?
Senyuman..(hadiah kita sama la Cik Mirara..hehe)

7. Antara belacan, cencaluk & budu - yang mana lebih wangi & sesuai dibuat perfume?
               Rasanya lebih wangi & sesuai kalu semuanya dicampur sekali & diadun sebati

8. Jenama kasut paling banyak yg anda miliki?
Sekarang belum memiliki.. 

9. Sekiranya anda menjadi Menteri Pembangunan Masyarakat & Perancang Keluarga, apakah yg akan anda lakukan demi meramaikan rakyat Malaysia? Dan sekiranya ditawarkan, anda berminat utk memegang jawatan menteri apa?
      Menggubal dasar yang menggalakkan lelaki berp0ligami dengan memberi inisiatif yG sesuai ke arah dasar tersebut..kui3! (juz kidding)..
      hmM..Jawatan mamanda Perdana Menteri

10. Sila tag 5 orang yang sangat anda rasa sesuai menjadi menteri di atas..
Belum ketemu calon yG sesuai..kita bertemu di epis0d akan datang..huhE

31 comments:

missgee said...

Sebaik-baiknya..
jangan letak gambar
belacan..cencaluk or budu..
suma itu menganggu emosi
para kaki2 makan :P
Motif??
suda telan air liur skrg nie..
hahahaha

Ayue Aishah said...

adush...
tgok tajuk
ingatkan entry psl mkn... ehehhee...
jwb tag rupenye...

zulkbo said...

salam..
semuanya saya suka antara 3
tak tahu nak compared..he he

rizal jabai said...

perfume tuh idea bernas...hahaha

Mohd Shahrul Hafizi said...

Azrai:

Senyum :)

P.S: Entri terbaru aku ada isu senyum juga. Peace!

Ena said...

salam..

tersengeh jer akak bace tag nie..
yg pasti antara sambal belacan, cencalok & budu.. semua akak ngapppp jer.. memg wangi lah tangan & nafas pas tu...eekekkeke..

sugar2 kapas strawberry said...

budu sdp..hihi

Arra JaSmY said...

hoho..saye cuma makan samabl belacan jew..ahaks.

cuba try campur mesty wangiii..ahaks.mak mertua pown mesty suka.:)

mira amira said...

nape x buat bisnes jual perfume belacan+budu+cencalok je??
ngee~

[airsuam]

Cik Mirara said...

salam.
haha. meh cikgu nk mark.

no 1: ok.

no 2: ya. sodap. cikgu nak satu?? ha, taruk roti 50 juta ratus keping ya.

no 3: waaaa. hujan lak.

no 4: hadiah utk cikgu mna??? huuu.

no 5: ace ceeee. siapakah gerangannya??

no 6: ya. senyum itu sedekah.

no 7: waah. resepi masakan la. boleh on air dah ni. masuk tv. haha. lucu la abg.

no 8: hehe. apakah??

no 9: aaaaaaa, salah. xsetuju. huu.

no 10: tettttt. masa dh tamat. haha.

adehhh. salam.

aNoZ said...

tpu gile x de kasut ape pun lg? haha

budak hitam said...

haha masih dgn tradisi xmau meng'tag' orang.. skrg budak hitam dah ikut hobi idola budak hitam ni.. x ske tag orang.. hahahaha

Anem arnamee said...

Salam.

wah,lama takmausk,dh iklan hijau.bgus nya:)

rajinnya jawab tag.

Azrai Ahmad Zamri said...

to missgee:
hehE..
saje letak gambar tu sis..
biar ramai yG rasa nak makan2 & hadam2 page ak nie.. ;)

to Ayue Aishah:
hehE..
ini namanya strategi psik0logi..
dengar pasal makan cepat jew sampai kan kak..lapar ea ;)

Azrai Ahmad Zamri said...

to zulkbo:
a'ah kan..
semua suka..
tapi tuan pernah tak campur semuanya?
mesti terangkat abis! kui3.. ;0

to rizal jabai:
hahaAa..
k0 cuba kuarkan pr0duk tu br0..
tentu sambutannya di luar jangkaan! ;0

Azrai Ahmad Zamri said...

to Mohd Shahrul Hafizi:
=)
senyuman balas..
nanti ak jenguk page k0 br0..
baru balik merantau lagi ni..huhu

to Ena:
w'slm..
hehE..
sengih kak jangan tak sengih..
tapi kalu baru lepas ngap menda2 nie jangan sengih lebih2 la ek ;)

Azrai Ahmad Zamri said...

to sugar2 kapas strawberry:
hehE..
peminat budu rupenya..
mai la cni..macam2 jenama budu ada, st0k kat kedai depan umah nie banyak =)

to Arra JaSmY:
idea yG bernas..
apa kata hadiah pertama kat mertua tu kita bagi resepi baru nie kan..campur tiga2! kui3..
thanz ;)

Azrai Ahmad Zamri said...

to mira amira:
masih dlm perancangan & usaha mengumpul m0dal..huhE ;0

to aNoZ:
betul br0..
buat masa & tika ini la..
kasut sukan da lama r0bek..
kasut pejabat pun takda..yG buat pi study dl pun da buruk..da buanG da..
kasihanilah diriku ini... huhu

Azrai Ahmad Zamri said...

to Cik Mirara:
w'slm..
hahaAa..
wat lawak la dia nie..ley plk balas tag balik kat cni yer ;)
nyway really appreciate it..
m0ga cikgu berpuas hati & enj0y yer..huhu

Azrai Ahmad Zamri said...

to budak hitam:
hehE..
masih belum diberi hidayah petunjuk untuk itu..lagi pun nanti yG selalu jadi mangsanya mesti kamu jG..
sudikah? huhu.. =)

to Anem arnamee:
w'slm..
waAa..terharunya..
0tai blogger kita sudi menjenguk ke sini..t0chee2.. =)
nanti sy ziarah ke sana jg yer..
rindu laa..lama tak nampak Anem

budak hitam said...

hahaha.. jgn risau.. mmg hobi budak hitam menjawab tag.. x cya p tanya budak hitam.. :D

pak long said...

salam..
kawe berahi budu...cicah ikey bakar tawar...

Azrai Ahmad Zamri said...

to budak hitam:
hehE..
ingatkan nak suh pi tanye budak putih td.. ;) OK2..nanti ada tag sy letak nama kamu yer..huhu

to pak long:
w'slm..
huhu..terangkat abis laa!

nabila saat said...

nanti nak bg ko penyapu ah
mesti ko sangat menghargainya
kan..kan..
motif??
xd motif..wahaa!!!

NUR JANNAH said...

salam..kini kembali..
apa rasa bau minyak wangi kalu ada perisa belacan..cencaluk..budu..emm
ana muntah kot..Mcm FEAR FACTOR..masyaALLAH..skrg ana guna 1 drop prefume..sedap bau dia..nak2 yang warna purple..

Azrai Ahmad Zamri said...

to nabila saat:
hehE..
dari bagi penyapu baik k0 bagi sekali tukanG sapu..
kemas ckit umah ak nie.. ;0

to NUR JANNAH:
w'slm..
mana tahu muntah?
belum pernah bau kan..ntah2 tersangat wanGi kan..
huhu..stok one dr0p ana da bis la..belanje ley? =)

NUR JANNAH said...

boleh... tunggu ana kahwin dgn tokei kedai 1 drop dulu..lebih dri 1 pun boleh belanja anta taw kui3

eKyN said...

salam.....

wahh lame gler xsinggah sini ekk
huhee


haa kalw cmtu aku nk kasi adiah sekeping bawang je r kat ko eyy.hehe

cehh..aku rase ko akan mati d bunuh kot kalw gubal dasar galakkan laki yg bpoligami siap kasi insentif tu.......haihh~

Azrai Ahmad Zamri said...

to NUR JANNAH:
OK2..
sabar menunGgu..
kata mesti dik0ta =)

to eKyN:
ay0yoo..
adikku..mana pegi?
lama mGhilang..huhu..

hmM..
lebih baik kalu bagi seorang bawanG..tak kesah la bawang merah ka, bawang putih ka..c0mel gitu! kui3.. ;)
hehE..yer ke?
tak terfikir plk..cancel la cam tu

mengenaldiri said...

salam..
kombinasi gambar penggamit rase utk mkn yg menarik..huhu

Azrai Ahmad Zamri said...

to mengenaldiri:
w'slm..huhu..
mam la gambar tu kalu nak.. ;0